Intrebari frecvente

Daca ai intrebari referitoare la produsele si serviciile noastre, este foarte posibil ca mai jos sa regasesti raspunsurile.

Intrebari referitoare la livrarea si plasarea comenzilor

Livrarea comenzilor se face in 1-3 zile lucratoare de la data plasarii.

Comenzile plasate de Luni pana Vineri pana in orele 16 vor fi procesate si expediate in aceeasi zi.

Comenzile plasate de Luni pana Vineri dupa orele 16 vor fi procesate si expediate in ziua ulterioara plasarii.

Comenzile plasate in zilele de Sambata, Duminica si Vineri dupa 16 vor fi procesate si expediate in ziua de Luni a urmatoarei saptamani.

Pot aparea mici intarzieri in livrarea comenzilor in perioadele de sarbatori si reduceri cand volumul creste considerabil.

Am pregatit un ghid special pentru a face plasarea comenzii mult mai usoara.

Ghidul aici.

Ne pare rau. Nu procesam comenzi prin telefon. Pot aparea discrepante intre produsele comanda si cele livrate.

Nu, nu aveti nevoie de inregistrarea unui cont pentru a plasa o comanda. Se poate crea automat un cont la plasarea comenzii daca optati pentru acest lucru.

Adresa de e-mail este necesara pentru primirea facturii aferenta comenzii dumneavoastra precum si a altor informatii necesare procedeului de livrare. Prin urmare aveti nevoie de o adresa de email valida.

Plata cu cardul online a comenzilor este realizata prin intermediul procesatorului de plati Netopia Payments. Datele cardului dumneavoastra sunt in perfecta siguranta datorita sistemului 3D Secure. Odata realizata plata, sesiunea este inchisa nemaiputand fi generate alte debitari.

Comanda dumneavoastra poate fi achitata ramburs la livrare selectand aceasta optiune la finalizarea acesteia.

Momentan livram pe intreg teritoriul Romaniei, fara taxe suplimentare indiferent de localitate.

Intrebari referitoare la returnarea sau inlocuirea produselor comandate

Orice comanda poate fi returnata in termen de 14 zile calendaristice de la receptionare indiferent de motiv.

Mai multe detalii si procedura de retur aici.

Daca in comanda plasata de dumneavoastra nu se regaseste produsul pe care l-ati comandat va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat sau la vanzari@ezette-shop.ro si vom remedia problema in cel mai scurt timp.

Va rugam sa ne contactati la telefonul afisat sau la vanzari@ezette-shop.ro pentru a remedia problema cat mai repede posibil.

Va rugam sa completati formularul de retur specificand produsul pe care il schimbati si cel pe care il doriti.

Noi vom livra produsul pe care il doriti catre dumneavoastra prin serviciul „colet la schimb”.

Intrebari referitoare la produsele comercializate

In sectiunea “informatii suplimentare” a fiecarui produs in parte regasiti toate detaliile si informatiile referitoare la compozitia materialelor.

Pe pagina ficarui produs in parte regasiti un tab numit „Ghid de marimi”, deobicei chiar sub butonul „Adauga in Cos”.

Ezette-Shop.ro este un magazin exclusiv online. Prin urmare produsele nu pot fi probate inainte de a comanda.

Cel mai mic cost de livrare

15 lei livrare standard sau gratuita pentru comenzile cu minim doua produse in cos

Retur in 14 zile

Posibilitatea de a returna comanda in termen de 14 zile de la data primirii

Gift Ready

Am lansat conceptul "Gift Ready" pentru clientii nostri. Produsele vin impachetate in cutii ce pot fi oferite direct cadou

Reduceri Masive

Primesti intre 5% si 20% discount aditional pentru comenzile cu mai multe produse in cos